Promocje
HAKURO zestaw pędzli do oczu BASIC
HAKURO zestaw pędzli do oczu BASIC
67,00 zł 63,00 zł
HAKURO zestaw pędzli FACE
HAKURO zestaw pędzli FACE
113,90 zł 108,00 zł
HAKURO zestaw pędzli MIX
HAKURO zestaw pędzli MIX
172,90 zł 164,00 zł
Zwroty i reklamacje

Reklamacje - ogólne zasady

  1. Reklamację można zgłosić w terminie do 7 dni od dnia otrzymania towaru, w przypadku wad dostarczonych produktów bądź też opóźnień w realizacji zamówień oraz w dostawie towarów. Reklamacji podlega towar niezgodny z umową, na podstawie przepisów ustawy z dnia 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176). Nie podlegają reklamacji uszkodzenia mechaniczne z winy użytkownika.
  2. W przypadku uwzględnienia przez sprzedawcę reklamacji dotyczącej wad dostarczonych towarów, kupujący zobowiązany jest zwrócić wadliwy produkt na adres sprzedawcy. Koszt dostarczenia towaru do sklepu pokrywa kupujący. Następnie sprzedawca dostarczy kupującemu nowy, niewadliwy produkt, zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie sklepu. Jeżeli dostarczenie nowego, niewadliwego produktu będzie niemożliwe, podobnie jak jego naprawa, sprzedawca zwróci kupującemu uiszczoną przez niego kwotę.

Procedura reklamacji usługi doręczenia - dostawa Pocztą Polską

Jeżeli towar dojechał do klienta uszkodzony należy zareklamować usługę doręczenia. Zależnie od wybranej formy dostawy procedura reklamacyjna wygląda inaczej:

  • Poczta Polska = jeżeli podczas otrzymywania przesyłki bądź też po jej rozpakowaniu klient stwierdzi, iż wysłany towar został uszkodzony powinien zareklamować dostawę bezpośrednio w placówce pocztowej. W tym celu należy wypełnić stosowny formularz reklamacyjny dostępny we wspomnianej placówce lub na stronie internetowej Poczty Polskiej (http://www.poczta-polska.pl/reklamacje-przesylka-polecona/) i podać: imię i nazwisko odbiorcy przesyłki, jego pełny adres, opisać przedmiot reklamacji, przedstawić powód i okoliczności składania reklamacji, dołączyć oryginał dowodu nadania przesyłki, jak również złożyć własnoręczny podpis wraz z datą pod formularzem. Adresat może zrzec się prawa do dochodzenia roszczeń na rzecz Nadawcy, musi to jednak nastąpić w formie pisemnej.

Procedura reklamacji usługi doręczenia - dostawa firmą kurierską

  • Firma kurierska DHL = otrzymywaną przesyłkę należy otworzyć i sprawdzić w obecności kuriera. W razie jakichkolwiek nieprawidłowości prosimy spisać tzw. protokół szkody. Jest to dokument zawierający m.in. takie informacje jak sposób pakowania paczki, wagę paczki, miejsce na wyszczególnienie zaistniałych uszkodzeń. Protokół wypełniany jest przez kuriera firmy przewozowej. Prosimy zwracać uwagę, by kurier wpisał cyfrę "0" w polu opisującym ilość dni, po których została spisana reklamacja (jeżeli protokół sporządzany jest w dniu odbioru paczki) oraz by w formularzu wpisana była rzeczywista waga paczki. Po spisaniu protokołu prosimy o jego zeskanowanie / zrobienie zdjęcia i wysłania go na adres naszego sklepu. 
Niezależnie od wybranej formy dostawy klient na bieżąco może liczyć na wsparcie naszego sklepu wraz z dokładnymi instrukcjami w sprawie reklamacji. Po zgłoszeniu owego problemu reklamacja otrzymuje stosowny numer, klient zaś informowany jest o każdym jej etapie drogą e-mailową.
 

Procedura reklamacji - pozostałe

Jeżeli jest to reklamacja innego rodzaju prosimy o jej składanie poprzez kontakt telefoniczny, e-mailowy, tudzież na adres sklepu. Zgłoszenie powinno zawierać przyczynę złożenia reklamacji, opisywać ewentualne wady produktów oraz zakres działań, których wykonania kupujący oczekuje od sprzedawcy. Pracownik obsługi klienta zapozna się ze sprawą i poinformuje o kolejnych krokach, jakie zostaną podjęte.
 

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 4. poz. 271) art. 7 ust. 1 w okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość, z zastrzeżeniem art. 10 ust. 3 ww. ustawy. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt nie będzie uszkodzony oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania.
 
W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu towar należy dostarczyć na na adres: Sklep LetsBeauty.pl, Żłobnica 63, 97-410 Kleszczów. Koszt spakowania i dostawy ponosi Klient. Do przesyłki należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży zawartej na odległość oraz numer konta, na jaki Sklep ma zwrócić zapłatę.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl