Promocje
HAKURO zestaw pędzli do oczu BASIC
HAKURO zestaw pędzli do oczu BASIC
67,00 zł 63,00 zł
HAKURO zestaw pędzli FACE
HAKURO zestaw pędzli FACE
113,90 zł 108,00 zł
HAKURO zestaw pędzli MIX
HAKURO zestaw pędzli MIX
172,90 zł 164,00 zł
Pytania i odpowiedzi

Kontakt

Dane adresowe firmy

SKLE STACJONARNY LetsBeauty 
KOSZYKOWA 35, WARSZAWA

Formularz kontaktowy

Nasza obsługa z chęcia rozwiąże Twoje wątpliwości. W tym celu zapraszamy do wypełniania formularza kontaktowego. Na zadane pytanie odpowiemy możliwie w jak najkrótszym czasie.

Infolinia

Nasza infolinia działa od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00 - 16:00.

22 890 73 71
mob.
 531 136 261

 

Oferta

Dostępność produktów

Dostępność oferowanych przez nasz sklep towarów jest najczęściej natychmiastowa. W sytuacji, gdy w losowym przypadku dostawa towaru do naszych magazynów ulega opóźnieniu obsługa sklepu reaguje zmieniając status produktu na "Niedostępny". Klient ma wtedy możliwość zapisania się na powiadomienie o dostępności produktu, dzięki czemu, po aktualizacji jego statusu, otrzymuje się wiadomość e-mail z informacją, iż jest on ponownie dostępny w sprzedaży.

 

Kupony rabatowe
Jeżeli w danym okresie czasu sklep będzie prowadził akcje promocyjne z udziałem kuponów rabatowych to będą one zamieszczane na fanpage'u sklepu na portalu Facebook (kliknij tutaj, aby zobaczyć fanpage). Po otrzymaniu kuponu należy wprowadzić go w koszyku, w momencie składania zamówienia, w odpowiednio oznaczonej rubryce. 

 

Składanie zamówień

Sposób składania zamówień

Zamówienia w naszym sklepie można składać na 3 sposoby:

Jak złożyć zamówienie na stronie?
 Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie należy:
  • Dodać do koszyka interesujący nas towar.
  • Po ukończeniu kompletowania koszyka należy kliknąć przycisk "Zamówienie" lub "Przejdź do kasy".
  • Wpisać dane do wysyłki, łącznie z numerem telefonu, na który (przy wyborze przesyłki kurierskiej) będzie dzwonił kurier przed doręczeniem paczki.
  • Wybrać preferowaną formę dostawy.
  • Wybrać preferowaną formę płatności.
  • Zatwierdzić zamówienie.
  • Dokonać płatności - w przypadku zamówienia z przedpłatą.
Po zaksięgowaniu przelewu towar zostanie spakowany i wysłany na podany przy wypełnianiu formularza adres. Gotowość towaru do wysyłki oraz samą wysyłkę zawsze potwierdzamy osobnymi wiadomościami e-mailowymi.
 
Czy muszę rejestrować się na stronie, aby dokonać zakupu?

Nie ma konieczności rejestracji, aby móc kupować w sklepie LetsBeauty. Dla potrzeb naszych klientów uruchomiliśmy tzw. konto Gość. Dzięki niemu, po dodaniu interesujących Cię produktów do koszyka jest możliwość jego finalizacji bez rejestracji. Wystarczy przed wpisywaniem danych do wysyłki wybrać opcję "złóż zamówienie jako gość".

Profity z rejestracji w sklepie

Rejestrując swoje konto w systemie naszego sklepu otrzymujesz szereg profitów, między innymi:

  • Możliwość szybkiego ponawiania swoich poprzednich zamówień,
  • Możliwość otrzymywania kuponów rabatowych poprzez newsletter,
  • Możliwość edycji swoich danych i wprowadzanie kilku adresów dostawy towaru,
  • Opcję śledzenia swoich zamówień.
Formy płatności za zamówienie

Składając zamówienie w naszym sklepie klient ma do wyboru trzy formy płatności:

  • Płatność przelewem bankowym - tradycyjnie, bądź drogą elektroniczną. Dane do przelewu klient otrzymuje drogą e-mailową natychmiast po złożeniu zamówienia.
  • Płatność szybkimi przelewami (DotPay)  - możliwość zapłaty szybkim przelewem za pośrednictwem usługi dostarczanej przez system DotPay.
  • Pobranie - zapłata za zamówienie odbywa się przy jego dostarczeniu, odpowiednio u listonosza, kuriera, bądź przy odbiorze osobistym.
Termin dokonania przelewu za zamówiony towar

Na przelew za złożone zamówienie nasz sklep czeka 7 dni roboczych. Po tym czasie rezerwacje magazynowe zostają odwołane, zamówienie zaś zostaje anulowane, co potwierdzamy osobną wiadomością e-mailową.

 

Realizacja zamówienia

Czas realizacji zamówienia

Na czas realizacji zamówienia składa się czas potrzebny na zaksięgowanie płatności, spakowanie go, wysłanie oraz dostarczenie do klienta. Zależnie od wybranej formy płatności oraz dostawy produktów może się on wahać od 2-7 dni roboczych. Najszybszą metodą jest wybór szybkich płatności (jako forma płatności za zamówienie) oraz przesyłki kurierskiej (jako forma dostawy produktu), co pozwala skrócić czas realizacji zamówienia do maksymalnie dwóch dni roboczych.

Czy muszę potwierdzać zamówienie?

W sklepie LetsBeauty.pl ufamy naszym klientom i nie wymagamy potwierdzania składanych przez nich zamówień. 

Informacja o statusie realizacji zamówienia

Nasi Klienci są informowani o każdym etapie realizacji zamówienia za pośrednictwem wiadomości e-mail. Kupujący może także sprawdzić status zamówienia logując się na swoje konto Klienta i przechodząc do zakładki "Moje zamówienia".

Termin wysyłki zamówienia

Zamówienia składane w naszym sklepie staramy się realizować jak najszybciej. Jeżeli przelew za zamówiony towar zostanie zaksięgowany do godziny 14:30 to jesteśmy w stanie wysłać towar jeszcze tego samego dnia roboczego. Tyczy się to zarówno wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej jak i firmy kurierskiej DHL. W przypadku jakichkolwiek opóźnień w wysyłce zamówień staramy się na bieżąco informować o tym naszych klientów drogą telefoniczną bądź e-mailową.

Modyfikacja i anulowanie zamówienia

Do momentu przygotowania towarów do wysyłki klient ma możliwość modyfikowania i anulowania swojego zamówienia. W tym celu należy skontaktować się z Obsługą sklepu w możliwie jak najkrótszym czasie tak, aby miała ona szansę wprowadzić zmiany w życie. Po wysyłce zamówienia jego modyfikacja oraz anulowanie nie są możliwe.

Dokument sprzedaży

Zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z dn. 29.11.2012 roku sklep w ramach dokumentu potwierdzającego sprzedaż dostarcza faktury VAT na osoby fizyczne lub na firmę, zależnie od rodzaju podmiotu dokonującego zakupu. Faktura doręczana jest w formie elektronicznej chyba, że klient życzy sobie otrzymać ją w wersji wydrukowanej. Wspomnianą informację prosimy umieszczać w komentarzu do złożonego zamówienia, bądź też przekazać ją obsłudze sklepu.

 

Dostawa

Rodzaje dostawy towaru wraz z kosztami

W sklepie Let's Beauty.pl klient ma możliwość otrzymania swojego zamówienia na dwa sposoby, tj. za pośrednictwem:

  • Poczty Polskiej - zależnie od łącznej wagi zamówienia i wybranej formy dostawy, koszty dostawy towarów za pośrednictwem Poczty Polskiej wyniosą:
Waga / Nazwa usługi List polecony ekonomiczny List polecony priorytetowy Paczka poczta ekonomiczna Paczka pocztowa priorytetowa Przesyłka biznesowa
do 1 kg 7,00 zł 8,00 zł 10,50 zł 12,00 zł 15,00 zł
1 - 2 kg 9,50 zł 12,00 zł 12,00 zł 14,00 zł 15,00 zł
do 30 kg X X X X 15,00 zł
 
  • Firmy kurierskiej DHL - koszt przesyłki przedpłaconej w wadze do 30 kg to 14.00 zł. W przypadku, gdy spakowana paczka z zamówieniem osiąga powyżej 30 kg, obsługa sklepu kontaktuje się z klientem proponując obniżoną cenę drugiej paczki.
Godziny dostarczania przesyłek

Przy wyborze dostawy Poczty Polskiej nasz sklep nie ma wpływu na godzinę dostawy paczki. Jest ona zależna od listonosza, który doręcza przesyłki w danym rejonie. W przypadku wyboru firmy kurierskiej DHL jako dostawcy przesyłki istnieje możliwość podania tzw. preferowanych godzin doręczenia. Godziny są formą sugestii dla kuriera i nie obligują go do przyjazdu w zadanym przedziale czasowym. Kurierzy jednakże najczęściej kontaktują się telefonicznie przed dostawą paczki, co pozwala dostosować czas jej odbioru.

Przesyłkę wysłano, kiedy ją otrzymam?

Od momentu otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki towaru czas dostawy wynosi odpowiednio:

  • 1 dzien roboczy = w przypadku wyboru Poczty Polskiej (przesyłka priorytetowa),
  • do 3 dni roboczych = w przypadku wyboru Poczty Polskiej (przesyłka ekonomiczna),
  • 1 dzień roboczy = w przypadku wyboru firmy kurierskiej DHL,
  • 1 dzień roboczy = w przypadku wyboru opcji odbioru osobistego.
Podane wartości są terminami deklarowanymi przez naszych dostawców. Sklep kosmetyczny LetsBeauty.pl nie ma wpływu na działanie zarówno Poczty Polskiej, jak i firmy kurierskiej.
 
Towar dojechał uszkodzony, co mam zrobić?

Jeżeli towar dojechał do klienta uszkodzony należy zareklamować usługę doręczenia. Zależnie od wybranej formy dostawy procedura reklamacyjna wygląda inaczej:

  • Poczta Polska = jeżeli podczas otrzymywania przesyłki bądź też po jej rozpakowaniu klient stwierdzi, iż wysłany towar został uszkodzony powinien zareklamować dostawę bezpośrednio w placówce pocztowej. W tym celu należy wypełnić stosowny formularz reklamacyjny dostępny we wspomnianej placówce lub na stronie internetowej Poczty Polskiej (http://www.poczta-polska.pl/reklamacje-przesylka-polecona/) i podać: imię i nazwisko odbiorcy przesyłki, jego pełny adres, opisać przedmiot reklamacji, przedstawić powód i okoliczności składania reklamacji, dołączyć oryginał dowodu nadania przesyłki, jak również złożyć własnoręczny podpis wraz z datą pod formularzem. Adresat może zrzec się prawa do dochodzenia roszczeń na rzecz Nadawcy, musi to jednak nastąpić w formie pisemnej.
  • Firma kurierska DHL = otrzymywaną przesyłkę należy otworzyć i sprawdzić w obecności kuriera. W razie jakichkolwiek nieprawidłowości prosimy spisać tzw. protokół szkody. Jest to dokument zawierający m.in. takie informacje jak sposób pakowania paczki, wagę paczki, miejsce na wyszczególnienie zaistniałych uszkodzeń. Protokół wypełniany jest przez kuriera firmy przewozowej. Prosimy zwracać uwagę, by kurier wpisał cyfrę "0" w polu opisującym ilość dni, po których została spisana reklamacja (jeżeli protokół sporządzany jest w dniu odbioru paczki) oraz by w formularzu wpisana była rzeczywista waga paczki. Po spisaniu protokołu prosimy o jego zeskanowanie / zrobienie zdjęcia i wysłania go na adres naszego sklepu. 
Niezależnie od wybranej formy dostawy klient na bieżąco może liczyć na wsparcie naszego sklepu wraz z dokładnymi instrukcjami w sprawie reklamacji. Po zgłoszeniu owego problemu reklamacja otrzymuje stosowny numer, klient zaś informowany jest o każdym jej etapie drogą e-mailową.

 

Gwarancje i reklamacje

Gwarancja

Każdy towar sprzedawany w sklepie kosmetycznym LetsBeauty.pl objęty jest gwarancją producenta.

Zwrot towaru

Sklep kosmetyczny LetsBeauty.pl informuje, iż w przypadku umowy zawartej na odległość można od niej odstąpić bez podania przyczyn w terminie 10 dni liczonych od dnia otrzymania towaru. Aby zwrócić towar musi być on w stanie nie noszącym śladów używania i w oryginalnym opakowaniu. Adres, pod który należy dostarczyć towar to: 

LetsBeauty.pL
KOSZYKOWA 35,

00-553 WARSZAWA

W paczce, oprócz zwracanego towaru, musi znaleźć się pisemne odstąpienie od umowy zawartej na odległość opatrzone własnoręcznym podpisem. Po otrzymaniu towaru przez nasz sklep, klient otrzymuje stosowną wiadomość mailową. Pieniądze zostają zwracane za pośrednictwem przelewu bankowego w terminie 14 dni od otrzymania przez sklep towaru. Prawo zwrotu dotyczy jedynie konsumentów, tj. osób fizycznych zawierających umowy niezwiązane bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową.

Jak zgłosić reklamację?

Procedura zgłaszania reklamacji w przypadku otrzymania uszkodzonego towaru opisana jest w punkcie "Towar dojechał uszkodzony, co mam zrobić?". Jeżeli jest to reklamacja innego rodzaju to prosimy o jej składanie poprzez kontakt telefoniczny, e-mailowy, tudzież na adres sklepu. Zgłoszenie powinno zawierać przyczynę złożenia reklamacji, opisywać ewentualne wady produktów oraz zakres działań, których wykonania kupujący oczekuje od sprzedawcy. Pracownik obsługi klienta zapozna się ze sprawą i poinformuje o kolejnych krokach, jakie zostaną podjęte.

Reklamację można zgłosić w terminie do 7 dni od dnia otrzymania towaru, w przypadku wad dostarczonych produktów bądź też opóźnień w realizacji zamówień oraz w dostawie towarów. Reklamacji podlega towar niezgodny z umową, na podstawie przepisów ustawy z dnia 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176). Nie podlegają reklamacji uszkodzenia mechaniczne z winy użytkownika.

Reklamacja złożona w sklepie zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru od Klienta.

W przypadku uwzględnienia przez sprzedawcę reklamacji dotyczącej wad dostarczonych towarów, kupujący zobowiązany jest zwrócić wadliwy produkt na adres sprzedawcy. Koszt dostarczenia towaru do sklepu pokrywa kupujący. Następnie sprzedawca dostarczy kupującemu nowy, niewadliwy produkt, zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie sklepu. Jeżeli dostarczenie nowego, niewadliwego produktu będzie niemożliwe, podobnie jak jego naprawa, sprzedawca zwróci kupującemu uiszczoną przez niego kwotę.

Zmiana danych na fakturze - jak tego dokonać?

Jeżeli towar nie został jeszcze wysłany - aby zmienić dane do faktury należy poinformować Obsługę sklepu o konieczności zmiany wspomnianych danych drogą e-mailową bądź telefoniczną. Po otrzymaniu informacji pracownik sklepu zmieni dane we wskazany przez Klienta sposób.

Jeżeli towar został już wysłany - należy dostarczyć oryginał faktury bezpośrednio do sklepu celem jej skorygowania i wystawienia nowej faktury.

Duplikat faktury - czy mogę go otrzymać?

Oczywiście, nasz sklep wystawia duplikaty wystawionych faktur. Aby takowy otrzymać należy skontaktować się z Obsługą sklepu, która wystawi duplikat i przekaże go drogą e-mailową.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl